Dacă sunteți consumator, aveți dreptul de a vă răzgândi (retrage din contract) fără a preciza motivele în termen de 14 zile calendaristice de la data intrarii in posesia fizica a ultimului bun livrat din comanda (in cazul in care mai multe bunuri au fost livrate separat).
Sunt exceptate de la dreptul de retragere din contract urmatoarele:
- contractele de prestari de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al clientului. De ex. Programele MBSR
- bunurile confectionate dupa specificatiile prezentate de client sau personalizate în mod clar. De ex. produsele personalizate din sectiunea Artizanat
- bunurile care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid. De ex. produse perisabile, sau care necesita conditii speciale de depozitare
- bunurile sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de cumparator;
În general, produsele în privința cărora nu se poate exercita dreptul de retragere, vor avea în conținutul descrierii lor o notă în acest sens. Vă rugăm să citiți cu atenție descrierea produsului pe website.
Primul pas este să ne informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din contract. În acest sens, fie puteți folosi pe website-ul nostru formularul online pe care vi-l punem la dispoziție sau ne puteți trimite o informare prin e-mail care sa contina aceleasi informatii obligatorii - dar înainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice.
Un reprezentant Viata Altfel va va contacta pentru organizarea preluarii produselor de returnat. Veti putea organiza returul pe cont propriu, sau va putem ajuta.
In ambele situatii insa, costul de expediere a returului va fi in sarcina Dumneavoastra.
De asemenea, in ambele situatii aveti obligatia de a respecta specificatiile de ambalare ale curierului folosit.
In cazul in care acestea nu au fost respectate, iar produsele ajung in posesia noastra deteriorate, contravaloarea pagubei suferite va fi retinuta din suma pe care va vom rambursa.
Produsele trebuie expediate în starea în care vi le-am livrat, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, în maximum 7 zile calendaristice de când ne-aţi comunicat în scris decizia de a vă retrage.
Odata sosite produsele la depozitul nostru, vor fi inspectate, iar contravaloarea lor, inclusiv eventualele taxe de trasnport platite pentru livrarea initiala, va va fi restituita in maximum 7 zile calendaristice de la receptie.
In cazul in care se constata o diminuare a valorii produselor – din cauza modului în care le-ați manipulat sau folosit (în alt mod decât pentru determinarea naturii, calităţilor şi funcţionării produselor), vă vom rambursa suma pe care am încasat-o de la dumneavoastră și din care vom putea scădea contravaloarea diminuării produselor respective.
Rezultatul receptiei produselor returnate va va fi comunicat in scris, prin e-mail. De asemenea, pe tot parcursul procesului ne puteti contacta la adresa de e-mail: customer-service@viata-altfel.ro
Suport clienti
customer-service@viata-altfel.ro