200,00 RON
5 tehnici de mindfulness simple, insa cu efect puternic.

5 practici ghidate specifice mindfulness

5 sesiuni live de cate o ora 

5 saptamani

Incepand cu 7 septembrie 2021.
In stoc

Durata de livrare: 24/48h lucratoare

Limita stoc
- +
Adauga in cos
Cod Produs: VAMFLJUD0002-6003 Ai nevoie de ajutor? 0722 118 778
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Review-uri (0)
Cursul este o varianta adaptata pentru viata de zi cu zi, a unui program acreditat la nivel internationalMindfulness Based Stress Reduction - cel mai folosit program de reducere a stresului, creat de Dr. Jon Kabat-Zinn, cercetat de peste 40 ani la Universitatea Massachusetts si aplicat in intreaga lume.

Este un curs modular, conceput pentru regasirea starii de echilibru a celor care se confrunta cu stresori in viata personala sau profesionala. Meditatia este adusa aproape de oameni, demistificata, corelata cu ultimele cercetari din neurostiinte si ghidata cu blandete pentru a savura in fiecare atelier, toate beneficiile ei.

Cuvintele cheie ale acestui curs: Relaxare - Detasare - Claritate - Actiune coerenta

Intentia cursului este:
schimbarea relatiei pe care o avem cu stresul, aducand claritate si creativitate in alegerea raspunsurilor in fata stresului.

Beneficiile pentru participanti:
- Reducerea nivelului de stres prin invatarea unor tehnici de relaxare, calmare
- Echilibrarea organismului (digestiv, somn, imunitar, etc)
- Eficacitate mentala si auto-reglare emotionala
- Comunicare si relationare armonioasa la lucru si acasa
- Reducerea anxietatii, depresiei, atacurilor de panica

Cum este organizat cursul?
- grup online pe platforma Zoom, care incepe marti, in 7 septembrie 2021, cu finalizare in 5 octombrie, in intervalul 18 - 19.
- 5 ateliere de cate o ora, in aceeasi zi si ora (marti, de la 18.00), 
- in cazul in care la vreo sesiune nu puteti participa, cursul va fi inregistrat si disponibil.
- participantii inscrisi vor primi un link de Zoom, disponibil doar pentru acest curs.
- participantii vor primi si un material suport de curs + recomandari si resurse in acord cu tema saptamanala
- pe langa suport de curs si materiale adiacente, participantii vor primi saptamanal si inregistrarile ghidate ale meditatiilor pentru a putea fi practicate acasa, oricand.

Ce facem?
- Exploram idei din mindfulness prin discutii de grup
- Invatam despre ultimele descoperiri din neurostiinte si cum se leaga acestea de starea de calm,
- Experimentam exercitii de echilibrare fizica, mentala si emotionala,
- Practicam meditatii - nivel incepator si mediu (in functie de nivel si nevoi)

Agenda cursului:
Atelier 1 - Bazele mindfulness. Activitati rutiniere constiente - Mancat constient. Pilotul automat vs gandire calma si creativa.
Atelier 2 - Umbra stresului. Neurostiinte. Cortizol si adrenalina in viata noastra.
Atelier 3 - Constientizarea corpului si respiratiei. Practici statice si dinamice. Corp relaxat - minte linistita.
Atelier 4 - Constientizarea experientelor. Oboseala mentala. Auto-reglare emotionala.
Atelier 5 - Mindfulness interpersonal. Comunicare si relationare mindful. Oxitocina (hormonul fericirii) in viata noastra.

Ce spun studiile? 
Studiile stiintifice arata ca participantii la cursurile de mindfulness (in comparatie cu cei care nu beneficiaza de curs) raporteaza in mod consistent mai putin stres, tensiune, anxietate, capacitate mai mare pentru concentrare si empatie pentru ceilalti. In mod general, se simt mai energizati si mai implicati in viata personala, profesionala, sociala. 
Neurostiinta demonstreaza ca o practica regulata de meditatie, realmente schimba structura creierului. Acest fenomen apare inclusiv la cei sceptici legat de practica meditatiei si a efectelor ei.

Cine tine cursul?
Judit Hardaut, Trainer acreditat Mindfulness Based Stress Reduction (MBSR) - Mindful Academy si
                        Professional Certified Coach - Federatia Internationala de Coaching

Facilitez acest curs pentru ca cred cu tarie ca: 
- Pot fi re-invatate tehnici simple, autentice, vechi de cand lumea (respiratia, ascultarea semnalelor corpului) - uitate intre timp din cauza stresorilor din viata noastra moderna si supra-aglomerarii mentale cu informatie
- Auto-reglarea emotioanala, bunatatea, compasiunea pot fi teme de bun simt si integrate ca atare in viata noastra, si nu doar niste subiecte tabu
- Meditatia mindfulness poate fi practicata intr-un mod foarte pragmatic si fara vreo conotatie religioasa. Ea este, de altfel, foarte ancorata in cercetarile din neurostiinte.
 

Scrie un review


Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti L-V 9:00 - 18:00

0722 118 778 customer-service@viata-altfel.ro
close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

close

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!